Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 18 February 2014

Tewas



Tahniah . Tahniah .

Kau berjaya tewaskan kelemahan aku .

Aku diuji dengan kenangan masa lalu .

Hebatnya kuasa kau .

Tahniah tahniah .

Kenangan --

Di setiap sudut ruang dan waktu .

Kau mengukir kenangan tanpa aku pinta .

Dan kerana kenangan itu jugalah aku lemas didalam lautan suci .

Mujur aku punya Tuhan yang satu .

Dan mujur aku punya teman teman .

Ketahuilah tempat kau bukan disini .

Pergilah . Jauh dari aku .

Jangan datang dekat dengan aku .

Aku tak sudi --

Aku bukan 'aku' yang kau kenal dahulu .

Moga kau baik baik sahaja --

Semoga tidak ketemu lagi .

Pergilah bersama kenangan lalu --

Jangan pernah kembali dan toleh aku disini walau sekilas cuma .


" Rindu nak kau tatap mata aku lama lama . Rindu nak kau petikkan gitar dan main melodi buat aku . Ahhh , bodoh diri ni bodoh . Itu dulu . Aku perlu buang kau jauh jauh . Perlu . Demi persahabatan kita . Jaga diri "


- Intanathirahmohdradzif -

Twitter : @Intanathirahh

No comments:

Post a Comment