Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 18 February 2014

Penjaga jasad hati



Hai si jantung hati --

Kau sumber inspirasi , kau juga sumber kekuatan aku

Bila aku jatuh , kau yang menyambut aku dari terus tersungkur

Bila air mata ini menitis , kau juga yang menghentikannya dari terus mengalir

Bila aku kecewa , kau hadirkan aku dengan warna warna kebahagiaan yang kau sendiri lakarkan

Aku bersyukur punya kau dalam hidup aku --

Tuhan ciptakan kau untuk temani hari hari aku

Aku simpan kau utuh dalam kotak hati aku

Agar mereka tahu hanya kau yang aku mahu dikala aku jatuh terkapai kapai diantara manusia

manusia yang kepingin menjatuhkan aku

Dan dikala aku bahagia kau yang pertama aku luahkan rasa

Terima kasih kerana telah merawat dan menjaga jasad ini selama ia bernyawa

Semoga berjaya mencapai cita cita kau yang satu itu , abang --

Aku tak pandang sesiapa , aku setia pada kau .

Tuhan , lindungi jasadnya walau dimana ia berada

Dia , satu satunya darah daging kurniaan mu yang masih setia bersama jasad hati ini .




 Twitter : @Intanathirahh








No comments:

Post a Comment