Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Friday 28 June 2013

Tulis

Keletak keletuk dan jari runcing terus menaip. Aku begitu rindu untuk menulis dan mencurah rahsia hati ke atas helaian digital yang terpampang setelah sekian lama.

Benda yang sebati dalam darah, tak mungkin kau boleh tinggal begitu saja. Serupa sahaja dengan ketagihan aku dengan kafeina kopi, begitu juga menulis. Omputih panggil – addiction. Agak lama jugak keinginan tu aku ketepikan. Menyarung perisai kekuatan setelah jatuh ditimpa bukan sahaja tangga, eskalator malah lif sekali datang melanda. Aku merangkak-rangkak untuk kembali menulis. Bezanya kini aku bukan menulis papan kekunci biasa, kini aku bergantung pada hasil reka bentuk Braille selepas kemalangan itu meragut deria pandangku.


herinzasyadza.

1 comment:

  1. menyentuh :')

    mampir balik yaaa ke http://kuntikunyuk.blogspot.com

    ReplyDelete