Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 9 October 2012

Sinaran Baru

Sebulan yang berlalu.
Meninggalkan kesan yang syahdu.
Kesan yang amat mendalam.
Yang telah merubah hidupku.

Aku hanya insan biasa.
Yang inginkan perasaan cinta.
Perasaan yang semua orang inginkan.
Sesuatu yang indah dan tak dapat kunyatakan.

Kini aku bertemu dikau.
Dikau yang amat kucintai.
Dikau yang telah berkorban demiku.
Segala susah senang untukku.

Kini aku persembahkan segalanya.
Segala yang aku ada.
Untuk gadis yang kucinta.
Hanya kamu yang ada diminda.

Gadis yang telah membahagiakan aku.
Membelai manja penuh kasih sayang.
Gadis yang menyerikan hidupku hari ini dan hari hari berlalu.
Mengisi kekosongan dalam hatiku.

Ya. Itu kamu.
Terima kasih aku ucapkan.
Kasih yang tak mungkin aku gapaikan.
Dari mana-mana gadis lain.
Gadis yang pernah kukenali.

Ingin kunyatakan disini.
Yang kamu kucintai.
Kamu yang kusayangi.
Dan kamu yang memberi,
Segala penghormatan perasaan.

Toriq Ziyad.

No comments:

Post a Comment