Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Thursday 11 July 2013

Permainan

Sebaik mungkin aku cuba memahami
Isi hatimu
Sebaik mungkin aku cuba memahami
Kehendakmu
Sebaik mungkin aku cuba memahami
Rentak permainanmu

Andai benar tebakkanku
Mengakulah yang kau masih cinta
Andai benar tebakkanku
Mengakulah yang kau masih mahukannya
Andai benar tebakkanku
Mengakulah yang kau ingin memilikinya semula

Supaya dapat aku persedia pertahanan
Supaya dapat aku persedia peralatan
Supaya dapat aku merancang permainan

Kerana kini dia milikku
Dan takkan aku biar kau merampas dariku
Takkan ada yang mampu
Memberi dia bahagia yang dia mahu
Selain aku.

     . . . . . . . . . .

Dan yang sejujurnya
Tiada yang aku takutkan

Cinta
Yang dia lafazkan
Akan menjadi milikku
Hingga akhir nanti

Dan. Ya.
Aku yakin dengannya
Aku percaya
Pada setianya dia.



No comments:

Post a Comment