Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Thursday 18 April 2013

tanpa tajuk

based daripada pengalaman aku sendiri laa kan. takdakk orang suka penyibuk. penyibuk apa? penyibuk hubungan orang. sebab aku dahh rasa apa yang orang yang kena kacau rasa. weyh. annoying sial. tak perlu aku bagi nama. tapi barangsiapa yang mengenali aku, mungkin tau pasal dia ni :) aku bukannya bawak mulut nak mengutuk ka mengumpat dia ka. aku cuma meluah ketidakpuasan hati aku kat kawan kawan. maka, dari situ lah mereka mengetahui segalanya. takkdakk laa segalanya sangat pun. tapi cukup laa apa yang depa tau tu sebagai segalanya. (tak perlu paham ayat tu) 

aku tak sure perempuan ni saiko ka apa. kalau dia nak deny yang dia still sayang dekat ex dia which is MY boyfriend right now. she better has something solid. sebab kalau dia dah move on and stuff, dia takkan kisah pasal this guy. dia takkan drive sampai depan rumah boyfriend aku. DEPAN RUMAH dohh. agak agak laa. aku tauu la tanah aku dengan tanah dia tak sama. tapi tak perlu laa kacau sampai macam tu kan?  GET YOURSELF A LIFE DUDE.

it's not that aku nak cerita pasal perempuan yang menyibuk relationship aku. aku cuma nak bagitau betapa manusia yang menyibuk dan takdak life macam ni sangat annoying. sekalipun kalau kau tak dapat move on dari ex kau, sekurang kurangnya bagi ruang untuk dia. especially kalau dia dah move on dan dah ada pengganti kau. paham tak? kekadang kan, ada ja manusia yang kesiankan ex dia, ( tak kisah laa dia lelaki ka perempuan ) therefore, dia pilih untuk terus ada disamping ex dia. bagi sokongan and stuff. tapi tu tak bermaksud dia takdak hidup dia sendiri. tu tak bermakna yang dia takdakk pengganti bagi ex dia. jangan salah erti kan kebaikan orang. kalau dia buat baik and stuff sebab nak start everything again, he / she will definitely say something that indicates it. kalau takdak jangan letak sebarang harapan. walaupun sekecil hama. sebab memang harapan tu bagi kita kekuatan kadang kadang tapi harapan yang macam ni? akan menghancurkan kita. seriously. if kita mengharap pada yang tak sepatutnya, by the end of the day, we are the one thats gonna get hurt.

believe me.

UniJamil

No comments:

Post a Comment