Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Thursday 18 April 2013

jatuh cinta atau jatuh sayang

jatuh cinta? tak senang sebenarnya jatuh cinta. yang senang tu jatuh sayang. HAHA. beza sayang dengan cinta? ahh. klise sangat kalau cakap pasal tu. p laa google. mesti ada blog lain yang dahh bagi definisi untuk tu. so, buang masa kalau taip benda tu. apa yang aku nak cerita? entah. aku pun tak pasti lagi. maka, aku hanya menaip suka suka. tunggu ilham untuk entry ni datang.

jatuh cinta dulu or jatuh sayang dulu?
HAAAAAAAA! aku? kalau aku jatuh sayang dulu. and aku rasa memang akan jatuh sayang dulu baru jatuh cinta. then bila dahh kenal lebih lagi, baru jatuh sayang. tapi tak mustahil, ada yang jatuh cinta dulu. <-- kes cinta pandang pertama or first sight love ni. HAHA. macam DoktotCinta pulak aku. padahal. HAHA. diri sendiri ja yang tauu. ( except Allah Yang Maha Mengetahui ).

okai. ini adalah entry tak berhala (hala tujuan). maka. andai tak mampu difahami. tak perlu fahami. hanya kata kata dari seorang manusia. ( terfikir nak taip manusia biasa, tapi manusia memang biasa. tak pernah lagi jumpa yang luar biasa. alaaa setakat tak cukup ketinggian atau terlebih ketinggian. atau apa sahaja, itu normal ) HAHA. kata seorang manusia.


No comments:

Post a Comment