Anniversary

Daisypath Friendship tickers

Monday 23 April 2012

Err Hah?

Hidup ku kini tidak lagi seperti dulu
Awan cerah dikatakan mendung
Panas terik dikatakan hujan

Aku buntu, aku kelu, aku takut
Aku diam, hanya tunduk membisu 
Aku sering mencari arah nak dituju
Tapi sekali lagi, aku buntu

Aku diam, depressi menyelubungi diri, seperti malam malam yang lalu
Dan setiap malam adalah syahdu untuk jiwaku

Aku tersekat, jiwa aku melarat
Aku terikat dengan janji janji manis dulu
Walau aku tahu itu hanya madah dan bisa
Yang sungguh mudah diucapkan dulu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kini kau gembira, punya personaliti yang berbeza
Di sini lain, di sana lain, di situ lain
Tak punya pendirian, hidup tak keruan
Senang ditipu oleh mainan dunia
Ditipu dengan parasit parasit dan setan durjana

Tetapi, kau cukup seronok dengan semua itu
Kau tetap memilih jalan itu
Kau tetap berjalan ke arah itu

Kau yang memilihnya, kau yang memilihnya


AletAzfar

No comments:

Post a Comment